Еве што да јадете ако се обидувате да забремените

Неодамнешните истражувања покажаа дека храната што ја јадеме може да влијае на плодноста и квалитетот на спермата. Исхраната богата со производи од цели зрна житоинтегрални житарки, овошје, зеленчук, живина и риба ја поттикнува плодноста и резервите на сперматозоиди.

0
263

Дури и пред 2000 години, се знаело дека исхраната е многу важен фактор за нашето здравје, а современата медицина тоа го потврди. Она што јадеме влијае на сè во нашиот живот, од нашето тело и расположението до зголемување на ризикот од развој на одредени болести. Некои намирници промовираат добро здравје, додека други го расипуваат.

Неодамнешните истражувања покажаа дека храната што ја јадеме може да влијае на плодноста и квалитетот на спермата. Исхраната богата со производи од цели зрна житоинтегрални житарки, овошје, зеленчук, живина и риба ја поттикнува плодноста и резервите на сперматозоиди. Иако ниту еден начин на исхрана не може состојбата на неплодност да ја врати во состојба на плодност како резултат на физички проблеми, правилната исхрана може да им помогне на оние двојки кои работат на зачнување.

Намирници што ја поттикнуваат плодноста кај жените:
• Лосос
• Јаткасти плодови
• Семки
• Мешунки
• Темно зелен лиснат зеленчук

Намирници што ја поттикнуваат плодноста кај мажите:

• Темно чоколадо (минимум 70% какао)
• Бобинки
• Агруми
• пилешко
• Риба

Според истражувањето, житарките од цели зрна имаат позитивен ефект врз плодноста кај жените и мажите.
Која намирници ја намалуваат плодноста?

Транс масните киселини кои се наоѓаат во повеќекратно преработените намирници имаат негативно влијание врз плодноста на мажите и жените.

Како храната влијае на плодноста?

Истражувањата покажуваат дека млечните производи, алкохолот, кофеинот и сојата имаат неутрален ефект врз двојките кои работат на зачнување.
Кога станува збор за ин витро оплодување, се покажа дека сојата и фолна киселина кои се наоѓаат во темно зелен лиснат зеленчук, производи од цели зрна и мешунки можат да имаат позитивен ефект врз процесот.
Како родител, треба да ги прегледате вашите навики во животот. Постепено менувајте ги оние што се негативни во позитивни и на тој начин ги зголемуваат шансите наскоро да станат родители. Како и секогаш кога станува збор за исхраната, клучот е во умереноста и разновидноста со фокус на храна која има позитивно влијание врз плодноста кај мажите и жените.

Кога станува збор за ин витро оплодување, се покажало дека сојата и фолната киселина кои се наоѓаат во темно зелениот лиснат зеленчук, производите од цели зрна и мешунките можат да имаат позитивно влијание на процесот.
Како иден родител, потребно е да направите ревизија на своите животни навики. Оние кои се негативни постепено менувајте ги во позитивни и на тој начин зголемете ја шансата наскоро да станете родители. Како и секогаш кога станува збор за исхраната, клучот е во умереноста и разновидноста со осврт на намирниците кои имаат позитивно влијание врз плодноста кај мажите и жените.

Фото: Pixabey

loading...