Кога момчињата и девојчињата престануваат да бидат пријатели (и зошто)?

Момчињата и девојчињата можат многу да научат едни од други и овие мешани пријателства треба да се охрабруваат. Сепак, на одредена возраст тие повеќе не си играат толку меѓусебе како претходно. Зошто?

280

По одредена возраст, момчињата и девојчињата не си играат толку многу меѓу себе. Ова се оние денови кога „момчињата се против девојчињата“ и кога мислат дека спротивниот пол е „грозен“. Оваа природна фаза на развој се јавува во раното основно училиште и почнува да бледнее како што доаѓа пубертетот, но поделбата на половите се јавува и во зрелоста. Не е дека момчињата и девојчињата не можат да бидат пријатели. Всушност, тие само почнуваат да ги развиваат своите интереси и некако се одвојуваат.

Сигурни сме дека тоа сте го забележале кај вашите деца и дека момчињата најмногу ќе си играат со момчиња, а девојчињата со девојчиња, по онаа возраст кога се оди во градинка. Постојат неколку причини за ова раздвојување, но дали е тоа природна работа или станува збор за начинот на кој ги воспитуваме децата?

Момчињата и девојчињата имаат различни интереси во одреден момент и почнуваат да си играат на различни начини. Во основно училиште, момчињата сакаат да играат грубо. Тие беснеат и се борат се повеќе и повеќе и природно се повеќе склони кон поагресивна игра. Девојчињата пак, многу повеќе фантазираат и помалку се препираат меѓусебе. Девојчињата обично не се толку фасцинирани од агресивните игри како момчињата. Овие два стила едноставно не се спојуваат во одреден момент.

Момчињата и девојчињата играат заедно до 7-годишна возраст

Според психолозите, момчињата и девојчињата си играат едни со други до околу седумгодишна возраст. Откако ќе наполнат седум, работите почнуваат да се менуваат и почнува да се случува таа разделба меѓу децата.

Момчињата и девојчињата кои претходно биле блиски пријатели може да се оддалечат или да не сакаат да се видат поради притисокот од врсниците. Ако постои пријателство меѓу момче и девојче што нивните соученици го сметаат за „чудно“, тоа може да доведе дури и до малтретирање.

Момчињата имаат тенденција да се дружат во поголеми групи, додека девојчињата имаат само неколку блиски пријатели и се држат до таа група.

Всушност, момчињата и девојчињата имаат поголема веројатност да се дружат надвор од училиште по оваа возраст кога нивните врсници не се постојано наоколу за да го дадат своето мислење. Тоа може да бидат пријателства со соседи или семејни пријатели, а овие односи се исто така од витално значење.
Важно е да се биде пријател со некој од спротивниот пол на млада возраст. Ова го отвора патот за тоа како го гледаме спротивниот пол како што старееме и ни помага да ги формираме овие односи во зрелоста. Многу деца влегуваат во тинејџерските години збунети, па дури и исплашени од спротивниот пол, а не мора да биде така.

Медиумите можат да влијаат на пријателствата на момчињата и девојчињата

Родовите улоги во основното училиште не се апсолутни. Има многу момчиња кои не сакаат агресивни игри и многу девојчиња кои сакаат. Ако вашето дете има близок пријател од спротивниот пол, важно е никогаш да не правите од тоа голема работа. Возрасните понекогаш можат да го сексуализираат пријателството помеѓу момчето и девојчето и да ги задеваат дека се сакаат. Не правете го тоа, бидејќи навистина можете да го посрамотите вашето дете и да влијаете на него да го промени пријателството што го имало со својот пријател.

Не постои вистинска причина зошто момчињата и девојчињата почнуваат да се раздвојуваат, но медиумското рекламирање и играчките може да играат улога, покажуваат студиите. Во едно такво истражување учествувале две групи момчиња и девојчиња на возраст од 4 до 7 години. На првата група ѝ биле прикажани реклами на деца кои си играат со играчки, но овие реклами прикажувале родови стереотипи. На пример, во една реклама, едно девојче имало кукла, а во друга, момче си играло со автомобил. Втората група деца гледала реклами кои биле спротивни од првата група: девојчето си играло со автомобилче, а момчето со кукла.

На децата потоа им биле дадени неколку играчки и биле прашани со која треба да си играат или со која би сакале да си играат.

Децата кои ги виделе првите реклами гравитирале кон ваквите играчки. Момчињата избирале играчки за момчиња, а девојчињата избрале играчки направени за девојчиња.

Другата група деца, послободно ги избирале играчките направени за спротивниот пол. Ова сугерира дека играчките се прават, па дури и се рекламираат, за да ги натераат децата да веруваат дека не можат да си играат со одредени работи поради нивниот пол.

Разделбата на момчињата и девојчињата продолжува и во зрелоста, но потоа е многу повеќе од шега. На собир можеш да ги најдеш сите мажи во една просторија, а жените во друга. Сè се навраќа на оние мали разлики меѓу момчињата и девојчињата кои остануваат вистинити, но не значи дека не можеме сите да бидеме пријатели. Момчињата и девојчињата можат многу да научат едни од други и овие мешани пријателства треба да се охрабруваат.

Повеќе