Што треба да јадат жените во менопауза?

Недостатокот на естроген за време на менопаузата може да се компензира со намирници кои, освен фитоестрогени, содржат и важни витамини и минерали

257

За време на менопаузата, нивото на енергија и расположението паѓаат, а производството на естроген се намалува, предизвикувајќи низа симптоми. Добрата вест е дека тие можат да се ублажат со избирање на вистинската храна. Имено, многу од нив содржат фитоестроген, кој може да помогне да се компензира недостатокот на естроген. Еве пет намирници кои содржат естроген и имаат други корисни својства.

Брокула

Покрај витамините Ц, Е и К, содржи витамини од Б-групата и минерали железо, цинк, калциум, магнезиум и калиум. Поради своите билни соединенија делува како антиоксидант и го штити организмот од слободните радикали. Варете го на пареа само кратко време.

Лук

Дејствувајќи на проширување на крвните садови ја поттикнува циркулацијата, а благодарение на својот состав го разградува фибринот, супстанца која придонесува за формирање на згрутчување на крвта, па со тоа делува и како разредувач на крвта.

Цвекло

Богато е со хранливи материи, вклучувајќи витамини Б1, Б2, Б6, витамин Ц, калиум, магнезиум, калциум, железо и цинк. Бетанинот (кој му ја дава црвената боја) е еден од антиоксидантите и го потиснува дејството на слободните радикали. Освен тоа, цвеклото позитивно влијае на крвниот притисок и го поттикнува варењето.

Спанаќ

Освен железо, спанаќот содржи и калциум и фолна киселина, како и провитамин А, витамин Ц и К1, кои помагаат во регулирањето на згрутчувањето на крвта.

Морков

Богат е со бета-каротин, кој е провитамин А, но содржи и други хранливи материи кои го зајакнуваат имунолошкиот систем, а нерастворливите влакна ги ублажуваат дигестивните проблеми. Имено, тие ја врзуваат водата за себе, што го поттикнува транспортот на цревната содржина.

Повеќе