Американски научници од Универзитетот во Јужен Илиноис пронајдоа алтернатива за целосната забрана за користење на паметни телефони меѓу учениците.
Утврдено е дека кратките одмори во текот на кои учениците можат да ги проверат своите уреди им помагаат подобро да се фокусираат на часот.
Студијата е објавена во научното списание Frontiers in Education (FIE).
Во текот на еден семестар, експертите експериментално ја оценувале делотворноста на таквите технолошки паузи кои траеле една, две или четири минути.
Во текот на истражувањето, научниците вовеле и двонеделни периоди во кои на студентите им било целосно забрането да ги користат, па дури и да ги допираат телефоните за време на часовите.
Резултатите покажале дека едноминутните паузи во процесот се најефективното решение.
Експертите исто така откриле дека на часовите со едноминутни паузи, просечните резултати на тестовите на учениците биле највисоки.
Според истражувачите, учениците биле помалку расеани, што им овозможило да се фокусираат на материјалот и да заработат подобри оценки.